![]() |
![]() |
![]() |
У Вінниці 18 лютого відбудеться семінар «Як створити додану вартість закладу гостинності через сервіс». Його проведе експертка з сервісу та якості Оксана Марусич. Оксана Марусич – одна з найбільш авторитетних експерток з сервісу та якісного обслуговування в Україні, сертифікована міжнародна бізнестренерка. Більше 30 років працює у сфері продажів та понад 17 років займається тренерською діяльністю, спеціалізуючись на підвищенні якості обслуговування клієнтів та створенні унікального стилю сервісу. Допомагає успішним командам будувати сервісне бачення та народжувати філософію сервісу. Ключова мета семінару — забезпечити якісне зростання сервісу вінницьких закладів у відповідності до розробленого у 2020 році Вінницького стандарту гостинності. На нього запрошуються представники готелів, ресторанів, кафе та інших закладів, пов'язаних з гостинністю. Семінар триватиме упродовж цілого дня і складатиметься з двох модулів: перший орієнтований на власників і керівників закладів, другий — на персонал. Участь за попередньою реєстрацією. {photo_gallery id=52051|} ПРОГРАМА Перший модуль. «Свідоме керування сервісом» (9.30-14.30) Як формується сучасний бренд роботодавця. Критерії ефективної команди. Напрямок та підтримка керівника. Корисні поради ефективного зворотного звʼязку. Доступний сервіс – доступний успіх. Другий модуль. «Сучасний погляд на гостинність» (15.00-19.30) Проактивне мислення. Очікування гостей. Реагування та уважність до дрібниць. Лайфхаки та ефективні техніки продажів. Як подолати непорозуміння. Доступний сервіс – доступний успіх. Семінар відбудеться 18 лютого в концертхолі Mont Blanc (вул. Соборна, 34). Взяти участь можна за попередньою реєстрацією (у формі потрібно вказати учасників від закладу на кожен модуль): https://forms.gle/GCSpN48uqH84afAX8 Читайте також: Мільйонні збитки: чиновники розкрадали кошти на армію під час війни Гучно було в області. Сили ППО на Вінниччині збивали ударні дрони