![]() |
![]() |
![]() |
Понад пів мільярда гривень витратив департамент транспорту та міської мобільності з бюджету Вінницької громади. Ми переглянули звіт, який представлять на громадських слуханнях 14 березня в «Квадраті» та виділили ключові компоненти затрат. Майже все віддали транспортникам Загальна «каса», якою розпоряджався департамент транспорту та міської мобільності склала 560 мільйонів гривень у 2024 році. Левова частка від цих коштів дісталася «Вінницькій транспортній компанії». Підприємству виплатили компенсацію за продаж проїзних для учнів та студентів по пільговій вартості. Тож за їх статистикою протягом минулого року ці категорії вінничан придбали 17 тисяч 326 електронних учнівських проїзних та 7 тисяч 329 студентських проїзних. І натомість транспортна компанія отримала 8 мільйонів 19 тисяч гривень. Водночас «Вінницька транспортна компанія» отримала з бюджету громади оплату за фактичну роботу. Протягом минулого року муніципальні автобуси перевезли 8,8 мільйона пасажирів, проїхали 2,8 мільйона кілометрів, за що отримали 87 мільйонів 100 тисяч гривень. Тобто, в середньому, ціна перевезення кожного пасажира коштувало для бюджету громади 9,8 гривні. На оплату роботи електротранспорту витрати були значно більші. Тролейбуси та трамваї перевезли 43 мільйони пасажирів, проїхали 8,7 мільйона кілометрів, за що було сплачено 364,1 мільйона гривень! Середні витрати на перевезення кожного пасажира складали 8,47 гривні. І ще з бюджету Вінниці виділили дотації транспортникам, 44,7 мільйона гривень загалом. Гроші надавали на наступні цілі: на отримання та адаптацію трамвайних вагонів з Цюриха (35 одиниць); капітальний ремонт рухомого складу; капремонт контактної мережі електротранспорту; капремонт трамвайних колій; для придбання екскаватора-навантажувача; на закупівлю вживаних міських автобусів (6 одиниць); на купівлю підіймача колонного. Тобто, тільки «Вінницька транспортна компанія» отримала майже всі кошти, що були в розпорядженні департаменту транспорту: 503 із 560 мільйонів гривень. Фінансуємо збитки аеропорту Водночас у підпорядкуванні департаменту транспорту ще є комунальне підприємство «Вінницька спецдільниця з організації дорожнього руху». Там прозвітували, що протягом 2024 року встановили або замінили 240 дорожніх знаків, використали 38,9 тонни фарби для відновлення дорожньої розмітки, утримували та оплачували роботу 112 світлофорних обʼєктів. На це отримали 28,5 мільйона гривень. Плюс вінницька влада досі підтримує фінансово КП «Аеропорт Вінниця». На що виділяють кошти? Ось цитата, дослівно: «Основна діяльність КП «Аеропорт Вінниця» направлена на виконання авіаційних перевезень пасажирів та вантажу, забезпечення виконання польотів, обслуговування літаків, організація світлотехнічного забезпечення польотів, виконання аварійно-рятувальних робіт. Однак з військовою агресією російської федерації в Україні та проведенням реконструкції аеродрому з 2019 року відсутня можливість здійснювати основну діяльність підприємства. КП «Аеропорт Вінниця» нині є збитковим підприємством. З бюджету Вінницької громади профінансовано 9 мільйонів 174 тисячі гривень фінансової підтримки на покриття збитків підприємства», — йдеться у звіті. Громадські слухання, на яких департамент транспорту та міської мобільності прозвітує про свої результати за рік проведуть 14 березня з 11.00 до 13.00 у Вінницькому обласному молодіжному центрі «Квадрат», що розташований за адресою: вулиця Театральна, 15. Там же свої звіти представлять департамент комунального господарства та благоустрою міськради, департамент міського господарства та департамент житлового господарства. Читайте також: Майже дев'ять Україн перевіз вінницький електротранспорт. Скільки заробили на пасажирах? Керівнику «Вінницької транспортної компанії» оголосили догану Чому два Tram 2000 у Вінниці списали на брухт? Ми дізналися